среда, 6 июня 2012 г.

Рефлексія .Модуль4 .
Тема яку розглянули під час роботи - формуюче оцінювання у проектному навчанні,
оцінювання навчальних потреб учнів.
Основни види діяльності різноманітні і це дуже цікаво:
 Обговорорення з іншими учасниками Основних запитань.
Ознайомлення  з поняттям формуючого оцінювання та прикладами інструментів та методів оцінювання навчальних потреб учнів.( мені дуже сподобалось, має важливе практичне застисування)
 Створювання план оцінювання учнів (потребує уваги .знаь,вмінь та навичок)
Створювання документ для оцінювання навчальних потреб учнів.(портібно додатково попрацювати над теорією та  осмисмити принцип розробки)
 Розробка презентацію про основні ідеї вивчення теми .(дуже важлива структура презентації до першого уроку ).
Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме створити  докуметн для оцінювання(ЗУН,),презентацію.
Матеріал, викладений у цьому модулі, допоміг мені здобути новий погляд на структуру та зміст проекту ,допоможіть по новому  мені  планувати та розробляти свій проект, Основні запитання можуть допомогти та сприяти навчанню учнів
Нові знання, у подальшій діяльності , допомогли переглянути на мое викладання  премету та навчання обдарованих учнів .

Комментариев нет:

Отправить комментарий