Рефлексія. Модуль 5-6
У цьому модулі я:
Обговоряла в парі власну презентацію щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів; обговорюва у групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм; о авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах.Створила список використаних джерел.
Проаналізувала ,як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці,
Переглянула план вивчення теми та внесла до нього відповідні зміни.Запланувала, як вони будуть використовувати інструменти Інтернету для співпраці та комунікації в проектах
Прийняла участь у роботі педради питанням "Як забезпечити виконання вимог державних освітніх стандартів та навчальних програм при використанні інноваційних педагогічних технологій". Було проведено також усне обговорення в малих групах, а потім здійснити обговорення всією групою, скористатися для обговорення Вікі-сайтом.
Під час роботи :
1) дізналась про авторські права,про правила офомлення посилань на використовані джерела;
2) прийняла участь у практичній роботи пошук інформації,оцінювання сайтів;
3) здобула начички оцінювання сайтів,адаптація форми оцінбвання сайтів для учів 7 класу та за темою "Трикутники".
Здобуті ЗУН за темою систематизовала у плані.
У плані вивчення теми вписала до розділу Діяльність учнів роботу учнів.
Перегля нула навчальні цілі і внесла зміни в навчальні цілі, які можуть бути реалізовані при вивченні теми щодо здійснення учнями пошуку в Інтернеті, використання законів про авторське право та критичного оцінювання веб-ресурсів.
Дуже змістовні модулі ,які потребуть осмисленню та практичним навичкам оцінювання веб-ресурсів.
У цьому модулі я:
Обговоряла в парі власну презентацію щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів; обговорюва у групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм; о авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах.Створила список використаних джерел.
Проаналізувала ,як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці,
Переглянула план вивчення теми та внесла до нього відповідні зміни.Запланувала, як вони будуть використовувати інструменти Інтернету для співпраці та комунікації в проектах
Прийняла участь у роботі педради питанням "Як забезпечити виконання вимог державних освітніх стандартів та навчальних програм при використанні інноваційних педагогічних технологій". Було проведено також усне обговорення в малих групах, а потім здійснити обговорення всією групою, скористатися для обговорення Вікі-сайтом.
Під час роботи :
1) дізналась про авторські права,про правила офомлення посилань на використовані джерела;
2) прийняла участь у практичній роботи пошук інформації,оцінювання сайтів;
3) здобула начички оцінювання сайтів,адаптація форми оцінбвання сайтів для учів 7 класу та за темою "Трикутники".
Здобуті ЗУН за темою систематизовала у плані.
У плані вивчення теми вписала до розділу Діяльність учнів роботу учнів.
Перегля нула навчальні цілі і внесла зміни в навчальні цілі, які можуть бути реалізовані при вивченні теми щодо здійснення учнями пошуку в Інтернеті, використання законів про авторське право та критичного оцінювання веб-ресурсів.
Дуже змістовні модулі ,які потребуть осмисленню та практичним навичкам оцінювання веб-ресурсів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий